2015 m. gruodžio 30 d., trečiadienis

Naujųjų metų planai

Na asmeniškai pas mane miestelį kiekvieną minutę gali girdėti petardų sprogimą, o kartais gali pamatyti mūsų visų laukiamų fejerverkų spalvas danguje. Na šis įrašas nėra apie petardas ir fejerverkus, o kaip jūs tikriausiai pastebėjote iš antraštės apie Naujųjų metų planus!

Kaip ir kiekvienas žmogus kitais metais susikuria planus kuriuos turės įvykdyti. Vieni užsibrėžė šokti su parašiutu, kiti apkeliauti visą pasaulį. Tikriausiai Jums dabar įdomu kokie yra mano tikslai kitiems metams. Na jie yra labai paprasti, bet ir tuo pačiu man labai ypatingi ir svarbūs. Taigi pirmiausia gerai pabaigti mokslo metus ir tapti pirmūne, nukeliauti bent į vieną užsienio šalį, praleisti pačią geriausią dieną su draugais, kad ją prisiminčiau visą gyvenimą ir kažkur nuvažiuoti su geriausia drauge(jeigu skaitai tai myliu tave ir pasiilgau)

Taigi tokie mano planai kitiems metams. Labai laukiu Tavo planų komentaruose. Tikiuosi praleisi pačius geriausius metus ;)
Myliu ir apkabinu.

XOXO
Secret CupCake



3 komentarai:

  1. Eik tu sau! Man patiko. Čia kai rašei apie tai, kad kažkas užsibrėžia apkeliaut aplink pasaulį, tai ne apie mane, ane? Nes aš, deja, irgi paprastesnių planų turiu :-)

    Dar aš tave pataisysiu: pirmoje pastraipoje abu sakiniai prasideda "na" ir tai keistai skaitosi.

    O ką aš planuoju... ech..:
    1. Nukeliaut bent į 3 šalis (užsibrėžiau aš čia :-D);
    2. Turėti iš anglų k. bendro vidurkio 10 ir toliau tempti mokslus (kaip nors, kaip nors...);
    3. Praleist bent vieną nerealią dieną, kurią atsiminčiau visą gyvenimą;
    4. Tavo paskutinis planas :-D;
    5. Atsikratyti šunų baimės;
    6. Susirasti ir pradėti lankyti kokį sporto būrelį ar šiaip aktyviai gyventi;
    7. Nupiešti nuostabiai nerealų piešinį;
    8. Džiuginti žmones;
    9. Paragauti ko nors naujo (labai naujo ir įdomaus...);
    10. Būti sveikai (nepersivalgyti kaip dabar...);
    11..12..13..14..15... ir taip toliau.

    Myliu, pasiilgau, apkabinuuuu :-) Pašėlusiai atšvęsk Naujaką!

    P.s. Aš persivalgiau. Prieš Naujus metus! Reiškia metai bus sotūs.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dar pridursiu: 11. Užsidirbt pinigų (nežinau kaip, bet kažkaip).


      Ir dar - laukiu labai tavo įrašo naujo. Labai įdomu skaityt ;-)

      Panaikinti